Få hjælp til

Fobier

Vil du hjælpes over din angst og frygt?

Oplever du pludselige og uventede anfald af panik eller angst? Du føler måske, du er ved at miste dig selv og kontrollen. Det kan opstå i mange forskellige situationer. Nogle oplever det måske, når de er sammen med andre, hvilket også kaldes socialangst. Andre oplever følelsen af at miste kontrollen, så snart de forlader deres hjem, hvilket blandt andet kan forhindre dem i at rejse. Denne følelse vil sidde i dig i lang tid, og det kan gøre, du ikke vil besøge de steder, hvor panikken opstod. Det vil resultere i en begrænset frihed. Her er det vigtigt, du søger hjælp, så kerneproblemet kan identificeres, og du kan få din frihed tilbage.

Udtagelser fra klienter med fobier

Jeg har besøgt Alice med min 9-årige datter for at hjælpe hende af med hendes fobi. Hun har i alle de år jeg kan huske været panisk angst for gips og forbindinger, vi har snakket om det, leget, øvet … intet har hjulpet. Da en dreng fra klassen brækkede armen og fik gips på, ville hun slet ikke i skole og havde ondt i maven og opkast, den ene dag hvor jeg tog med hende i skole. Bare han rejse sig i klasselokalet, blev hendes øjne panisk og hun søgte mig. Derfor forhørte jeg mig i mit netværk, googlede og kom i kontakt med Alice. Alice tog roligt og venligt imod os og min datter følte sig tryg allerede da vi gik indenfor, selv om hun var lidt spændt på hvad der skulle ske. Da min datter er særligt sensitiv, har hun brug for at blive forberedt på hvad der skulle ske og Alice tog sig god tid til det, så hun kunne slappe af og føle sig tryg. Jeg sad også i lokalet hele tiden. I løbet af minutter var min datter i hypnose og det var da meget underligt som mor at se. Men Alice tog min datter med ud på et langt eventyr, på et plan som også børn forstår og passer med deres logik. Alt i alt tog det cirka halvanden time. Alice forberedte os på, at med børn kan der gå længere tid, før man ser en virkning. Men allerede næste dag, var min datter helt okay med at komme i skole, og da jeg hentede hende om eftermiddagen, stod hun faktisk side om side med drengen fra klassen med gips, uden nogen reaktion. Ugen efter da jeg hentede hende en dag, gik hun endda hen og spurgte ham om hun måtte røre ved gipsen og kom smilende tilbage til mig. Så stolt over at hun i samarbejde med Alice overvandt sin uforklarlige fobi. Så derfor kan jeg helt sikkert give Alice de varmeste anbefalinger

Se alle udtalelser

Tusind tak for den hjælp du gav mig i foråret 2017, omkring min vandskræk og angst. Jeg har fået ialt 5 beh. med hypnose og coaching. Jeg var lidt skeptisk første gang jeg besøgte dig, hvad sker der når man får hypnose? Men det fandt jeg hurtig ud af var unødvendig, du har en meget beroligende måde at takle os på. Man føler sig tryg og tænker, så kan det kun blive godt. Jeg kunne efter første behandling, allerede mærke at der skete noget med mig. Den indre uro, jeg tit følte var næsten væk. Samtidig havde jeg altid mange bekymringer, som var helt unødvendige, da det som regel aldrig blev til noget, det man frygtede.Jeg var næsten panisk bange for vand, turde ikke bade/svømme eller sejle. I dag har jeg lært at svømme – forsigtig, men det bliver bedre. Samtidig har jeg været ude at sejle flere gange, både med færger og små turistbåde, uden at føle den frygt jeg havde før. Jeg kan også mærke, der er sket noget på andre områder, jeg har simpelthen fået meget mere ro i kroppen . Jeg kan kun anbefale Alice hvis i går og døjer med lignende ting.

Hej Alice, jeg vil sige dig tusind tak for at du ved hjælp af hypnose har hjulpet mig fuldstændig af med min skræk for slanger. Som du sagde til mig hvorfor gå og være bange for noget som man kan gøre noget ved, og hvor har du bare ret, nu kan jeg gå rolig og afslappet ned til stranden uden frygt for stålorme og hugorme. Stort knus fra mig.

For Ca 1 år siden var jeg hos Alice første gang angående forfærdelig fly angst der langsomt havde sneget sig ind på livet af mig i forbindelse med at være blevet mor og hvad dette sætter i gang af mange tanker. Jeg ville i den forbindelse ikke acceptere at angsten skulle invalidere min rejse trang,men måtte også erkende at dette ikke var et problem jeg kunne klare selv,da min krop/tanker reagerede uden min indflydelse. ( jeg havde 2 gange før forsøgt mig via proffesionel hjælp uden succes) men nu stod jeg igen overfor en rejse med den samme angst som altid,som ødelagde al glæde og forventning…… så jeg besluttede at give det en chance mere,og kontaktede Alice…Det er det bedste jeg nogensinde har gjort,for efter et par gange under hypnose kunne jeg igen trykt rejse ud i verden igen:) Da jeg opdagede hvilken stor indflydelse Alice havde på mig …min krop og sjæl kontaktede jeg Alice igen et stykke tid efter da jeg stod i en situation hvor jeg gerne ville til at flytte mig rent job mæssigt . Denne gang har der været mere fokus på coaching blandet med hypnose… Det har nu gjort at jeg er godt på vej til at flytte mig,jeg har taget orlov fra mit nuværende job og er gået ind i et nyt som skal afprøves. Alice har vist mig vejen …ikke mindst til at tage mig selv dybt alvorligt …..Jeg vil til en hver tid vende tilbage hvis/når jeg støder på nye udfordringer

Se alle udtalelser

Igennem de seneste år, var jeg blevet mere og mere bange for at køre bil. Jeg fik voldsomme angst/panik-anfald og til sidst undgik jeg så vidt muligt, at sætte mig bag rattet. Jeg kunne ikke køre nogen steder, hverken alene eller med mine børn.
Oven i købet, var jeg blevet opsagt, fra mit skønne job og var meget ked af det!
Min selvtillid var helt i bund, da jeg kom hos Alice 1. gang. Men efter få gange, fik jeg det bedre og bedre! Jeg fik mod på at køre bil igen!! Jeg kommer ud med børnene, hvilket er helt vildt utroligt fantastisk!!
Jeg ser meget lysere på alt nu. Tænker ikke så meget på fortiden og hvor meget jeg har været igennem. Jeg ser fremad og glæder mig til at føre alle mine planer ud i livet!! Jeg kan varmt anbefale Alice til alle!! Livet skal leves!! Tak Alice:-)

Se alle udtalelser

Tusind tak for din behandling den har hjulpet mig så meget. Jeg var en gang en pige der ikke turde sige hej til en hund og var rædselslagen hver gang jeg skulle gå forbi en. Det er jeg heldigvis ikke mere og i dag tør jeg gå hen til en hund, sige hej, kæle og lege med den. Det er jeg dig meget taknemlig for.

Jeg er her for at hjælpe

Som din hypnotisør og karrierecoach står jeg klar til at hjælpe dig mod en mere positiv livsforandring.